مراحل صدور پایان کار :
توضیحات | مراحل انجام کار | |||
متقاضیان محترم باید در ابتدا نسبت به تهیه و ارایه مدارک ذیل به امور اجرائی شرکت اقدام نمایند :
- تکمیل و ارایه فرم تقاضای صدور گواهی پایان کار (متقاضیان باید فرم مربوطه را از امور اجرائی تهیه و تکمیل نمایند.) - فرم تکمیل شده نظارت ساختمان که به تایید مهندس ناظر و متقاضی رسیده باشد.(متقاضیان باید فرم مربوطه را از امور اجرائی تهیه و تکمیل نمایند.) |
![]() |
|
||
پس از ارایه مدارک توسط متقاضی نماینده اموراجرائی مطابق یک برنامه زمانی از واحد موردنظر بازدید به عمل آورده و نسبت به تهیه گزارش و پلان موقعیت ساختمانهای احداث شده اقدام می نماید. | ![]() |
|
||
پس از ارایه گزارش بازدید به مدیر امور اجرائی و در صورت تایید آن، از متقاضی تعهدی مبنی بر عدم هر گونه ساخت وساز غیر مجاز پس از صدور گواهی پایان کار (بدون مجوز شرکت شهرکها) اخذ می شود. | ![]() |
|
||
گواهی پایان کار ساختمان در دو نسخه تنظیم گردیده و در صورت نداشتن بدهی،پس از امضای مدیر عامل شرکت یا نماینده وی یک نسخه در اختیار متقاضیان محترم قرارگرفته و نسخه دوم در پرونده متقاضی نگهداری می شود. | ![]() |
|
شما در کنار ما به اطلاع کاملی نسبت به سرمایه گذاری در بخش صنعت دست خواهید یافت .
جهت سفارش اخذ پایان کار صنعتی به لینک بروید و یا با شماره های ذیل تماس بگیرید .
دریافت سئوالات بیشتر از طریق ایمیل شرکت این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
02155542363 و 02155033754
اطلاعات بیشتر با شماره 09126309825 ( ساعات تماس 13-8 ) و ( 21-17)
* قبل از هر گونه اقدام در خصوص سرمایه گذاری ، اطلاعات مورد نیاز خود را گردآوری نمائید.